About Me

My photo
i know what's right and what's wrong. i am cheerful and out going. it's hard for me to find the one that i want, but once i find the right person, i won't be able to fall in love again for a long time.

DO WHAT YOU LOVE

"Do what you love and you'll be good at it. Sounds simple enough. But what if you love reading comics, playing video games and watching korean dramas until your eyes pop out? Is it possible to make a career out of such things? What's the alternative? Spend all your time wishing you were brave enough to take that leap? Don't let fear stop you from doing what you love. Because ultimately, it's about being true to yourself."

Followers

Saturday 24 January 2015

Puisi: Menjadi Aku

sekian lama menyepikan diri
mencari sebuah identiti
ternyata identiti yang dicari-cari
selama ni
tidak juga ketemu

kadang menjadi kau
kadang menjadi dia
kadang menjadi perempuan itu
kadang cuba juga menjadi mereka

namun
hasilnya
aku tetap aku
sebuah identiti yang penuh dengan kekeliruan
hati penuh dengan konflik diri

setiap hari ketemu orang
hati berkata-kata
kalbu berbisik sendiri
"kan best kalau jadi macam dia"
jadi
identiti itu terus berubah

tiada yang kekal

kini
hidup ini masih lagi terus mencari
mencari sebuah identiti
yang boleh dihidupkan
dengan harapan
ianya adalah untuk selamanya

menjadi aku
satu perjalanan
yang penuh dengan liku-liku
yang harus ditempuh
tak kira cepat
tak kira lambat
ia tetap harus dicari

dan menjadi aku
perjalanan ini takkan pernah ketemu titik tamatnya

ku mohon doa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails