About Me

My photo
i know what's right and what's wrong. i am cheerful and out going. it's hard for me to find the one that i want, but once i find the right person, i won't be able to fall in love again for a long time.

DO WHAT YOU LOVE

"Do what you love and you'll be good at it. Sounds simple enough. But what if you love reading comics, playing video games and watching korean dramas until your eyes pop out? Is it possible to make a career out of such things? What's the alternative? Spend all your time wishing you were brave enough to take that leap? Don't let fear stop you from doing what you love. Because ultimately, it's about being true to yourself."

Followers

Monday 27 May 2013

Adik 2

~Bismillah~



Sorang lagi adik saya. Heikal. Dia pun sahabat baik Hafiz semasa di Al-Amin dulu. Pemalu tapi peramah. Zaim pun sayang sangat dekat Heikal ni. Setiap kali berhubung dengan saya, dia tak pernah lupa tanya perihal Hafiz. "Akak, Hafiz macam mana sekarang?" "Akak, Hafiz studi dia macam mana?" Akak, Hafiz apa khabar?" Haii... sayang betul dia dekat sahabat dia ni. Saya sebagai kakak, sangatlah terharu sebab adik saya dikelilingi kawan-kawan yang baik. Heikal rajin berkongsi cerita dan masalah dengan saya. Kalau dah namanya macam adik-beradik, memang banyaklah cerita yang dikongsikan. Kadang-kadang rasa terharu sebab diri ini masih ada yang mencari untuk meluahkan segala rasa hati. Heikal memang dah lama kenal dengan Kak Zimah dia ni ha. Saya mula rapat dengan Heikal sejak dia rapat dengan Hafiz jugak. Nak buat macam mana. Adik-adik saya ni dua-dua lelaki. Nak jaga mereka, kenalah tahu dengan siapa mereka berkawan. Maklumlah, saya seorang je kakak mereka yang belum kahwin jadi, saya kena jaga mereka betul-betul. Ambil tahu apa kegiatan mereka kat luar semuanya melalui spy spy saya ni ha. Hehehe. 

Heikal yang pakai topi merah tu :P

Semoga Heikal terus bertabah dan berjuang untuk meraih kejayaan yang diimpikan.
Kak Zmah takkan pernah lupa adik-adik akak dan sentiasa doakan kejayaan kamu semua.

All the best for Heikal jugak!

;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails