About Me

My photo
i know what's right and what's wrong. i am cheerful and out going. it's hard for me to find the one that i want, but once i find the right person, i won't be able to fall in love again for a long time.

DO WHAT YOU LOVE

"Do what you love and you'll be good at it. Sounds simple enough. But what if you love reading comics, playing video games and watching korean dramas until your eyes pop out? Is it possible to make a career out of such things? What's the alternative? Spend all your time wishing you were brave enough to take that leap? Don't let fear stop you from doing what you love. Because ultimately, it's about being true to yourself."

Followers

Thursday, 5 March 2009

Kenangan terindah

salam.

"setahun sudah hampir berlalu. kini, semester dua telah meninggalkan kita. hmm... begitu pantas masa berlalu pergi, kan? rasa seperti baru semalam kita bertemu dan kini kita terpaksa berpisah pula. gelak-tawa, gurau-senda dan segala esak tangisan masih terngiang-ngiang di telingaku. telah kubingkaikan segala kenangan yang kita bina bersama di dalam ingatan ini..."

insya Allah, inilah segala kenangan yang telah saya bina bersama-sama teman seperjuangan selama menuntut di Pusat Asasi UIA, Nilai. bersama-sama teman-teman bilik dan kelas. kesemua mereka sangat baik denganku. merekalah teman sejati, sukar dicari ganti.


warga e-1-10


dibah yang macho!!!

kak irahku sayang...

saya dan michi...

amboi sukanya na dgn jue ni...

mirah, kak mas dan kak irah gedik!!! hehehe...

memori bersama dengan teman2 bilik... love you all!!!

posinglah korang....

haii...cik adik nisrin ni...

untuk iqah....! love you always!!!


*minta maaflah kepada kak amoi, izaifah, dengan su sebab zimah tak letak gambar korang kat sini. ingat nak mintak, tapi semua macam rushing nak balik, kan? so, takde rezekilah nampaknya nak tayang muka korang kat sini. apa2 pun, zimah nak cakap yang zimah sayang sangat2 kat warga e-1-10. insya Allah, zimah harap sangat2 sem depan kita dapat duduk sekali lagi. kalau bukan semua, mungkin dapat duduk dengan sebahagian dari korang. dapat punya. zimah yakin! uhibbukum fillah! love you all so much!!! may Allah bless you!!!


sahabat2 kelas (group 3, 5, and 11)


sahabat-sahabat hingga syurga...

nazrin nak kawen!!! hehehe...

jejaka yang di apit oleh 3 orang gadis..he2, ini mahdi...

siti nuraihani (kiri)

shifa, anis dan siti... comel!!!

teman bilikku dan kelasku, shifa...

apa iman kenyit2 mata tu? hahaha...


*sebenarnya ramai lagi kawan2 tapi tak sempat nak amik gambar dengan dorang. al-maklumlah mereka semua tidak sabar ingin pulang ke kampung halaman. hehehe... tapi, takpe. walaupun takde gambar dorang kat sini, wajah dorang sentiasa diingatan saya. hehehe... sayang sangat kat diorang sume! nanti, kita jadi classmates lagi ye??? insya Allah...

kawan-kawan lain...



budak kelas cha'a

mimi...

afiqah a.k.a cha'a

ali abdul rahman



okay... itu sahaja gambar yang nak dipaparkan kat sini. kalau nak cite kenangan2 saya dengan mereka, tunggu saya keluarkan novel dulu, ok? insya Allah. saya akan keluarkan novel. hehehe....


ikuti kisah kedua....


take care!!!







6 comments:

nukilan si kecil said...

zimah, why does the last pic l0oks s0 special? hehe. just kidin'. nway, thanks for putting my pic in your post. hehe, tp iqa xde lgsung gmbr bdak2 laen. trok kan. :(

ikrami said...

nukilan si kecil: alah...
jgn terasa... xdegmbr iqah sorang lah...
sory k?

nukilan si kecil said...

xmenjadi pr0blem ;)

ikrami said...

nukilan si kecil: oo.. still reading my blog ya??!! thanx!! love u honey!

Nqb said...

I'm in the pic...thx!!

ikrami said...

nqb: you're welcome...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails