About Me

My photo
i know what's right and what's wrong. i am cheerful and out going. it's hard for me to find the one that i want, but once i find the right person, i won't be able to fall in love again for a long time.

DO WHAT YOU LOVE

"Do what you love and you'll be good at it. Sounds simple enough. But what if you love reading comics, playing video games and watching korean dramas until your eyes pop out? Is it possible to make a career out of such things? What's the alternative? Spend all your time wishing you were brave enough to take that leap? Don't let fear stop you from doing what you love. Because ultimately, it's about being true to yourself."

Followers

Monday, 30 March 2009

Karya pertamaku... Akan datang!!!

Salam semua!!!



Insya Allah, saya sebenarnya sedang dalam usaha untuk menyiapkan

karya pertama saya, iaitu sebuah CERPEN!

Maaf kepada sahabat saya Naqib kerana

saya tidak dapat memenuhi janji

saya ingin menyiapkan cerpen di dalam Bahasa Inggeris.

I wish I could also produce my own short stories in English too.

Tapi rasanya belum sampai masanya lagi,

memandangkan sekarang ini pun saya sedang

bertungkus lumus 'improve' balik my English...

Harap bersabar ye, Naqib!

Insya Allah suatu masa nanti, akan saya siapkan

juga 'short story tu.


*******************************


Karya pertama saya tu sedang berada di dalam proses pembikinan.

Diharap anda semua dapat menunggu

dengan sabar ye!!!

Akan saya lakukan yang terbaik,

bukan untuk diri saya, tetapi untuk semua

sahabat saya yang berada di luar sana

serta untuk pembangunan ummah secara bersama.

Insya Allah...




Sekian.


4 comments:

Fathiyyah said...

nak baca!!!1letak la kat blog!
huhu

wan hazimah said...

fathiyyah:

mmg rancangnya itu.. tunggu... hehehe

kak tiqah said...

salam dik
sihat?
rindulah kt zimah
how's life? btw congrates, dah pndai berkarya ye
hehe
keep it up

wan hazimah said...

kak tiqah:

tak sangka plak kak tiqah nk bkk blog zimah. trm kasih ye... zimah sehat... akak mcm mn plak? zimah pown rindu sgt kat akak. sll ckp kat mak, "mak, imah rs hati ngan jiwa imah ni kosong sgt. mcm imah rndukan sesrorag." pastu mak ckp, "rindu kak tiqah lah tu. mak dah tau dah..." mak senyum. a'ah... akak adlh org2 yg zimah rnd. (jeles x sdh lah kak uda. hehehe)...

jmp lg kak!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails